28 september 2016

En lista såhär på kvällskvisten.

Vad har du på dig?
Pyjamas.

Hur mår du?
För tillfället mår jag riktigt bra. Jag har haft en fin eftermiddag & kväll, och det är ju alltid kul. Speciellt när jag har haft en hel sämre dagar på sistone.
Vad önskar du just nu?
Att mina skolarbeten skulle skrivas av sig själv..
Vad har du ätit idag?
Kycklingwok, och ikväll drack jag en iskaffe när jag var på café.

Vad ska du göra imorgon? 
Imorgon är jag ledig från skolan, så jag ska ha sovmorgon. Och så borde jag skriva färdigt några skolarbeten, så det kommer väl ta en hel del av min dag.

Senaste köp?
Jag fyndade en senapsgul myströja på rea idag, det var najs!
Vad skrattade du senast åt?
Antagligen åt något som Razze gjort eller sagt. Han är väldigt bra på att få mig att skratta.
Vem sov du senast med?
Med Razze, som varje natt. Och det är fortfarande det bästa som finns.

Vad läser du just nu?
För tillfället läser jag bara böcker som har med skoluppgifterna att göra, det är lite tråkigt. Men när jag känner att jag har energi och tid ska jag välja en bok ur min bokhylla.























Senast sedda film?
För någon fredag sen kollade jag och Razze på When Harry met Sally. Jag hade inte sett den förut, så jag tyckte det var på tiden. Bra film!

Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Stephanie. Vi funderade vilket café vi skulle gå till ikväll.

Vart vill du åka just nu?
Mamma och jag pratade om att det skulle vara roligt att vandra i Lappland i höst, så dit till exempel. Annars tycker jag överlag att det skulle vara roligt att bara fara på en kortare resa också, eller varför inte en roadtrip. Bara så man får se något annat ett tag.

Nästa inplanerade resa?
Har ingen inplanerad resa.. Det känns lite tråkigt, det skulle vara bra att ha någon rolig resa att se framemot nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: