13 september 2016

H Ö S T - listan

Hur kommer din höst se ut?
Den kommer väl mest handla om skolan, antar jag. Det är mycket nytt att ta in, många nya människor att lära känna, och egentligen ett helt nytt system med allt, jag har ju aldrig studerat på den här nivån förut. Men det kommer nog bli bra, hoppas jag!

Några nya rutiner du vill införa?

Jag ska börja promenera mera! Jag och Adeline har bestämt att vi ska göra det tillsammans, så då är det lättare att faktiskt göra det också. 



Vad önskar du dig i höst?
Att det ska gå bra i skolan, att jag ska orka studera. Mest av allt önskar jag att medicinen ska hjälpa så att jag sakta men säkert kan börja må lite bättre.


Bästa höstmusiken?Bon Iver, Kent och Melissa Horn är höstmusik för mig.
Har du köpt något nytt, i klädväg inför hösten?
Ett par nya adidas byxor, som jag kommer att bo i. Så sköna. Annars har jag inte köpt nya kläder, men är sugen på att köpa någon mysig stickad tröja.
Tänker du köpa ny inredning i höst?
Nej, tror inte det. Igår fick vi äntligen hem vår nya soffa, så för tillfället har vi allt i inredningsväg. Fast det kan man ju egentligen aldrig få för mycket av, känner jag.
Vad dricker du i höst?
Te, bästa drycken när man kvällsmyser i soffan. Sen såklart kaffe, kaffe ska det ju alltid vara! Och rött vin en mysig kväll när man vill lyxa till det lite.




Har du inplanerat något kul i höst?
Inte egentligen, förutom massa kaffedejter med vänner.  
Vilka serier ska du kolla på i höst?Säsong 5 av Girls, och så har jag och killen börjat se på Cougar Town, helt mysig serie att se mellan varven.
Favoritstället?
Pojkvännens famn, bäst ju. Finns inget mysigare. Och är det en vacker & solig höstdag är en promenad i skogen/längs havet riktigt bra också.




Vad ska du läsa i höst?
Allt jag bara hinner. Jag köpte tre nya böcker från loppis nyligen, så de ska jag läsa. Och så säkerligen massa skolrelaterat ju.
Finns det något negativt med hösten?
Mörkret. Alltså egentligen älskar jag när det blir mörkt ute, för då får man tända ljus inne och bara mysa. Men när man vill gå ut, t.ex. på en kvällspromenad ensam, då tycker jag inte om att det är mörkt.
Hur vill du minnas hösten 2016?
Jag vill minnas hösten 2016 som hösten då jag lärde känna nya trevliga människor, och tiden då jag började må lite bättre. Det skulle vara den perfekta hösten.

Bilderna är mina, och tagna från en annan höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: